vineri, 26 martie 2010

Ete ca facui si o lista cu..o particica din cele mai scumpe lucruri din lume, asteptam de mult sa o fac:
Pntru fumatori, daca v-ati intrebat vreodata care sunt cele mai scumpe tigari din lume, va spun eu: Treasurer,care se vand la 24 de euro cutia.

Cei mai scumpi cartofi: La Bonnotte din Franta, care se vand cu 500 de euro kilogramul. Sunt foarte uraaaati….or avea ei ceva special…dar eu una nu as da atatia bani p un Kg de cartofi. Mai bine fac o donatie cu banii aia:))


Cea mai scumpa cafea: Kopi Luwak din Sumatra, unde 100 de grame se vand cu 150 de dolari. Lumea chiar o ia razna..

Cel mai scump costum este cel al astronautilor americani si costa un million de dolari- aici nu comentez...
Cel mai scump stadion: Stade de France- a costat 460 de milioane de euro…

Cel mai scump fotbalist: transferul lui Zidane din 2001 de la Juventus la Real Madrid a atins suma-record de 68,7 milioane de euro.

Cel mai scump sutien a fost purtat de fotomodelul german Heidi Klum si apreciat la 12,5 milioane de dolari.

Cei mai scumpi bikini din lume costa 30 de milioane de dolari, dar nu stiu si cat de comfortabili sunt, acestia avand diamante ce totalizeaza 150 de carate in montura.


Cea mai scumpa marca: brandul Coca-Cola costa 68,9 miliarde de dolari, adica 60% din costul firmei.

Cel mai scump telefon: Goldvish Le Millions, un telefon construit intr-o editie limitata de catre o companie suedeza. Carcasa este din aur galben, rosu sau alb, incrustata cu diamante. Partea din spate este acoperita din piele de crocodil si costa doar 1,43 milioane de dolari.



Cel mai scump laptop: Luvaglio London, costa doar un million de dolari si poate fi achizitionat doar in urma unui interviu si programari.


Cel mai scump avion privat: Airbus 340-600 l-a costat pe printul Alwaleed bin Talal, din Arabia Saudita, 319 milioane de dolari, din care 119 milioane au fost cheltuite doar pentru aranjarea interiorului in ton cu tara printului.

Cel mai scump yacht: in acest domeniu nu există producţie de masă, de cele mai multe ori fiind vorba de unicate. Aşa este şi în cazul yachtului proiectat de Phillipe Starck, Sigma SF-99, care a costat circa 300 de milioane de dolari, preţu exact fiind ţinut secret. Cumpărătorul este un magnat puţin cunoscut, Andrey Melnichenko.- bineinteles, are concurenta mare, acest yacht fiind doar unul dintre cele clasate in top.


Cea mai scumpă insulă privată: Vatu Vara din arhipelagul Fiji este de vânzare pentru doar 40 de milioane de dolari, criza economică micşorând considerabil preţul micului paradis din Pacific.




Cel mai scump motor, cel putin dupa informatiile mele, este MV Augusta Brutale 1078 RR, disponibil pentru 100.000 de euro-posibil sa ma insel, dar in mometul de fata cam asta ar fi…:D



Cea mai scumpa masina este in primul rand hidoasa(asta din punctul meu de vedere), un Bugatti Veyron 16.4, fiind ultima editie iesita din fabrica Volkswagen, având un preţ de 1.192.000 de dolari. Germanii cheltuiesc peste cinci milioane de dolari în producţia fiecărei maşini, din 2008 fiind construite doar 200 de bucăţi. Eu cred ca are concurenta cu Maybach 62, si el clasat in categoria “cele mai scumpe autoturisme de serie, cu un cost de productie de 360.000 de euro.





Cea mai scumpa reclama: 7,53 milioane de dolari platiti in 2002 de Pepsi lui Britney Spears.Concluzia mea...Britney e nebuna:|…dar nu e proasta:))…

Cea mai scumpa calatorie: omul de afaceri american Dennis Tito si milionarul sud-african Mark Shuttleworth au platit cite 20 de milioane de dolari pentru un zbor spatial.

Cea mai costisitoare campanie electorala: Michael Bloomberg a platit cite 86,10 euro pentru fiecare dintre cele 744.757 de voturi. Totul s-a petrecut in timpul alegerilor pentru postul de primar al New Yorkului din 2001.

Se pare ca cel mai scump oras pare a fi Tokyo, unde se inregistreaza cea mai scumpa viata…

Cea mai scumpa incaltaminte: pantofii cu toc cui, marca Stewart Wiseman, placati cu 642 de rubine, la pretul de 1,6 milioane de euro perechea.(imi pare rau ca nu am reusit sa fac rost si de fotografii)

Cea mai scumpa actiune: o actiune la bursa a firmei americane de investitii Berkshire Hathaway e cotata la peste 64.000 de euro.

Cel mai scump hotel din lume…bineinteles..cu totii stim.. Burj Al Arab din Dubai, unde cea mai modesta camera costa 770 de euro pe noapte, in timp ce un somn petrecut in apartamentele regale merge pina la 7.700 de euro. Parerea mea? Este cel mai kitschos hotel mi se pare foarte exagerat. Sunt anumite aspecte care intr-adevar imi plac la el..dar cel mai mult detest galbeanala aia care exista peste totJ). Desigur, este vorba despre aur. Mie nu-mi place aurul de nici o culoare(metaforic vorbind..cu aurul alb nu am nimic:D), iar in acel hotel este deja PREA MULT!


Si ultima, dar cu siguranta nu cea din urma, dar cea mai scrantita femeie, Jennifer Lopez, care si-a asigurat corpul pentru un miliard de euro. O fi avut ea motivele ei, dar totusi..chiar atat de important sa te crezi?:-? Poate am interpretat eu gresit, nu zic ca nu…

Lista poate continua, dar eu m-am oprit doar la cateva, astfel as imbatrani scriind articolul asta…lucruri scumpe sunt destule, bani nu sunt:))…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger