joi, 25 martie 2010

Telephone

Nu stiu voi, dar eu una o iubesc pe Lady Gaga. Ador stilul ei extravagant si nonconformist. Se pare ca nu toate...vedetele din America au curajul sa iasa putin din tipare...desi am vazut ca Beyonce incepe sa ii calce putin pe urme...
Si ca sa nu mai zic de "vedetele" de pe meleagurile noastre, care imi permit sa spun ca o copiaza pe "Gaguta", se vede de la o posta. Degeaba neaga ele...cum poti sa spui ca nu o copiezi, cand tu inainte te imbracai fara gust sau erai in pas cu moda..si brusc..cum a aparut Lady Gaga ai inceput sa te imbraci chiar...la fel..pacat ca la noi nu prea exista originalitate in randul "vedetelor" ..
.....asa ca trec direct la subiect si am sa postez cel mai nou clip al lui Lady Gaga "Telephone"- o piesa foarte buna din punctul meu de vedere, chiar daca in America, la nici o zi dupa lansare a fost interzis, pe motiv ca era explicit,facea aluzii la Quentin Tarantino, crime, violente etc...multe posturi tv refuzand sa il difuzeze. Eu sunt de parere ca alte clipuri ar trebui interzise...
Lady Gaga ft. Beyonce-Telephone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger