joi, 25 martie 2010

Motoare


Se pare ca motoarele au ajuns acum accesoriile noastre pentru sedintele foto de pe strada, pentru a le posta pe situri si a ne lauda cu ce avem noi sau cu ce am vrea sa avem. Recunosc, si mie imi plac motoarele, si chiar foarte mult:X:X:X, insa incerc sa nu fac o obsesie din chestia asta…daca mi se pune mie pata..nu e de bine:))…ma cunosc si stiu ca as putea exagera..si am ajuns la un moment in care am realizat ca viata mea este cea mai importanta si am invatat sa o pretuiesc…motoarele sunt destul de periculoase…mai ales pentru noi, tinerii din ziua de azi, care suntem rebeli si nu mai stim cum sa iesim in evidenta.
In fine, nu vreau sa tin un discurs despre adolescenti, desi as avea foarte multe de spus..poate intr-o alta zi. Eu voiam doar sa scriu despre legatura dintre mine..si…motoare. In ultimul an de liceu eram in stare sa ma plimb cu un motor(de fapt sa fiu plimbata:D, ca nu stiu eu sa merg cu unul), nu eram constienta de pericolul la care ma expun, insa acum realizez si ma bucur ca m-am gandit de doua ori inainte sa fac asta..sunt multi inconstienti si multe…gropi…motoarele au devenit un real pericol din acest punct de vedere..insa pentru unii raman o pasiune asa ca…le atrag atentia mai ales fetelor..sa aiba grija..ca unele pasiuni pot deveni periculoase…
Concluzia..nu stiu daca m-as mai urca acum pe un motor..oricat de mult mi-as dori. Dar intr-un fel ma bucur, e inca un pas spre maturizare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger